blogg





Hejhej!
Kom precis ur duschen själv, fick inte duscha med älskling idag:( Haha, nej då jag missuppfattade honom.
Fattade det som om han inte skulle duscha nu så jag gick in ja då.
"Ha du duscha nu?" -Ja du skulle ju inte?
"Jo det skulle jag ju:P"
Aja, han får göra det ikv, för han är ju värre än ett fruntimmer när det gäller att duscha och göra sig i ordning och vi ska ta och gå på affärn nu typ:P
Och idag ska toan och badrummet städas! Inget kan hindra mig nu, imorn är det julafton om jag inte minns helt fel... Och då tänker jag inte göra det!
Nä nu ska jag klä på mig och Theo, han kryper omkring här på golvet och skrattar åt en när man ropar på han:)
Ha det bra små älsklingar






Och nej, det går inte att ha han på en filt för där ligger han typ 3 sek innan han är nån annanstans:)

Här är tuffingen igår :)



Med väst å allt ;)

Kommentarer
Postat av: Moon

Vilken söt liten kille.

2009-12-23 @ 16:33:37
Postat av: Johanna

Va söt han e! :)



Ha en riktigt bra jul! :)

Puss å kram från mig å Kajsa!

2009-12-23 @ 20:28:13
URL: http://johannahenriksson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback